Łódź

Miejska Strefa Płatnego Parkowania w Łodzi

Zorganizowaliśmy w modelu „pod klucz” system wnoszenia opłat za parkowanie z użyciem parkomatów oraz ośmiu systemów płatności mobilnych w Miejskiej Strefie Płatnego Parkowania. Zapewniamy profesjonalną obsługę Strefy prowadząc Biuro Obsługi Klienta i infolinię, dbamy o sprawność urządzeń parkingowych, a także odpowiadamy za kontrolę i weryfikację wnoszenia opłat dla pojazdów parkujących w MSPP.

Miejska Strefa Płatnego Parkowania

Strefa Płatnego Parkowania obejmuje prawie 10 000 miejsc postojowych. W pełni  wyspecjalizowana kadra INDIGO ściśle współpracuje z Zarządem Dróg i Transportu w Łodzi, realizując postawiony cel, jakim jest obsługa jednej z największych SPP w naszym kraju. INDIGO odpowiedzialne jest za utrzymanie w pełnej sprawności 617 urządzeń zamontowanych w SPP. W celu zwiększenia komfortu kierowców, zapewniliśmy, jako pierwsi w Polsce, możliwość wnoszenia opłat za pośrednictwem aż ośmiu systemów płatności mobilnych. INDIGO odpowiada także za kontrolę wnoszenia opłat w SPP oraz utrzymanie e-sklepu z abonamentami.

Profesjonalnie przeszkoleni pracownicy, wyposażeni w terminale kontrolerskie, działające w trybie online, wczasie rzeczywistym, monitorują obszar SPP od pierwszej do ostatniej godziny jej funkcjonowania. W celu jak najlepszej obsługi interesantów nasze Biuro Obsługi Klienta, zlokalizowane w Centrum Miasta, otwarte jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach poboru opłat. Ponadto zapewniamy dedykowaną infolinię, za pomocą której kierowcy mogą zgłaszać wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, jak równieżuzyskać niezbędną pomoc lub zasięgnąć informacji związanej z funkcjonowaniem Strefy. Wramach współpracy z Zarządem Dróg i Transportu w Łodzi na bieżąco weryfikujemy stan oznakowania zamontowanego w obszarze SPP.